V praxi se potkávam s tím, že zákazník poptáva nějaký tiskový produkt, ale nedostatečně ho specifikuje. Toto vede k tomu, že cenovou dostane později (po nějaké komunikaci, která upřesní zadání) nebo v horším případě ji nedostane vůbec, protože z nedostatečných informací nelze udělat smysluplnou cenovou nabídku.

Co je tedy potřeba uvést v poptávce:

Název produktu - co nejúřesněji popsat co se má vyrobit
Počet kusů (obvykle se zadává do 5 variant)

Rozměr (formát) - uvádět v milimetrech. Správně by se měl uvádět šířka x výška produktu (případně orientace na výšku nebo šířku). Zde uvádím některé specifika, jak uvádět rozměry:
Skládané letáky - rozměr neposkládaného letáku
Brožury, katalogy (s jakoukoliv vazbou V1, V2, TWIN,...) - konečný rozměr tzn. zavřený katalog
krabičky - rozložený formát
Typ a gramáž papíru - např. 170g křída mat
Typ vazby
(pokud jde o vícestránkový produkt) - Vazba V1 (2x skobičky), Vazba V2 (měkká lepená vazba), ...
Barevnost papíru - obvykle 1/1 (oboustranný černobílý tisk), 4/4 (oboustranný barevný tisk), ...
Povrchová úprava - např.laminace mat 1/0 (jednostranná laminace, parciální lakování 1/0, zlacení
Další operace -  výsek, kompletace, personalizace, ...

Pokud má tiskárna všechny potřebné informace, můžete očekávat cenovou nabídku velmi rychle.

 

 

Zadejte si poptávku na naše tiskoviny